7 Mart 2016 Pazartesi

Gece Nöbeti - Tess Gerritsen

     Tess Gerritsen benim temkinli yaklaştığım yazarlardan. Temkinli olmamın sebebi ise çok sık kitap çıkarmış olması. İnsanın bu kadar üretken olabilmesi bana çok ilginç geliyor. 'Gece Nöbeti' yazardan okuduğum ikinci kitap. Birincisi gibi bunu da beğendim. Yazara karşı ön yargım kırılıyor sanırım.


( E-kitap okuduğum için görsel maalesef internetten :( )

     Yazar: Çin asıllı yazar bir dahiliye uzmanı. Mesleği ile yazarlığını çok güzel birleştirmiş isimlerden . Tıbbi gerilim romanları yazmaya başlayan yazar, kitaplarının aldığı başarı ile birlikte hekimliği bırakıp, yazarlığa odaklanmaya karar verir.

     Kitap : Acilde gece nöbeti sırasında gelen yaşlı bir adamdaki semptomlar Toby ' nin dikkatini çekse de  hastanın bir anda ortadan kaybolması tüm ilgisini bu hastaya vermesine sebep olur. Ucundan tutup, çektikçe uzayıp, giden garip olaylar, garip hastalar örgüsü Toby ' nin başına dert olmaktadır. Bir daha derine indikçe, başına gelen olaylar, onu araştırdığı hastalardan uzak tutmaya çalıştıkça, onun olaylara ilgisini arttırmaktadır. Ve tüm bu araştırmalar bir gün kendisini bir mezarda üzerine toprak atılırken bulmasına sebep olacaktır.

      Bence kitap: Olay örgüsünde bazı eksik noktalar olduğunu düşünsem de ben kitabı beğendim. Tıbbi tarafını her şey den önce çok beğendim.  Diğer kitabında da tıbbi bir taraf vardı ancak buradaki konu  çok çok daha hoşuma gitti. Farklı bir konusu olan bir kitap kısacası. Tavsiye edebilirim.

6 yorum:

  1. Merhaba
    Çok güzel bir tesadüf oldu benim için. Benimde bu dönem okuma listemde olan bir kitap. Yazarın daha önce hiç bir kitabını okumamıştım. Tanışma babında bir okuma olacaktı benim için. Listeye atarken yine hangi kitaptan başlasam diye birkaç yazı okumuştum. Sizin yazınızda başlangıç olarak doğru kitabı seçtiğimi gösterdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir tesadüf olmuş yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  2. Tess Gerritsen harika bir yazar, daha bir tane kitabını okudum ama inşaallah bütün kitaplarını okumak istiyorum. Teşekkür ederim kitap yorumunuz için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mesleğini çok iyi değerlendirmiş. Ben teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  3. Tess'in en iyi kitaplarından biri. Gökhan'ı da ben tanıştırmıştım :) Grange da müthiştir polisiye-gerilim denince. Ben doydum bu tarza artık okumuyorum. Sevgiler. Güzel bir blog

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ara ara okuyorum bu tarz kitapları yoksa doyuyor insan evet :)

      Sil