14 Mart 2016 Pazartesi

Evrenden Torpilim Var - Aykut Oğut

     Kişisel gelişim, motivasyon kitaplarını okumayalı yıllar olmuştu. En son lisede okudum sanırım. Yeterince kişisel geliştiğimi düşünmüş olmalıyım ki daha da okumadım :) Aykut Oğut benim tanıdığım bir yazar değildi. Kitabı Furkan'ın eniştesinde gördüğümde, arka kapak yazısını okumuştum. Bayağı etkileyici bulduğumu söylemeliyim. Bir de çok beğendiğini söyleyip, tavsiye edince hemen okumaya başladım. Gelelim yorumlarıma;





     Yazar : Aslında tiyatro, sinema oyuncusu. Aynı zamanda seslendirme sanatçısıdır. 1996 yılında dil bilmeden Amerika'ya gitmiştir. Çok sıkıntılı zamanlar geçirmiş ve hayatı yaşam koçu Darel Rutherford ile tanışması ile tamamen değişmiştir. Yazarın üç adet kitabı bulunmaktadır.

    Kitap: Yazardan çok bahsetmek istemedim çünkü kitap aslında yazarın hayatını anlatıyor. Aslında kendi hayatında uyguladığı yöntemleri, nasıl uyguladığını ve sonuçların nasıl olduğunu anlatıyor. Hayata pozitif bakmanın, pozitif düşünmenin, evrene pozitif mesaj göndermenin öneminden bahsediyor. Evreni sadece pozitif sözle kandıramazsınız aynı zamanda duygu ve düşüncelerinizin de bu yönde olması lazım. Peki ama nasıl? Nasıl yapacağımız konusunda egzersizler var içinde. Çok güzel değil mi? 

  Bence kitap: Ben kitabı sevdim. Sıkıcı kişisel gelişim kitaplarından değil. Yazarın hayatıyla harmanlanmış olması, bunların uygulandığını bilmek kitabı daha akıcı yapıyor. Ben hayatta hep pozitif düşünceye inanmışımdır. Kitapta anlatılan herşey benim yaşam tarzıma ve hayat felsefeme çok uygundu. Sadece bazen pozitif kalmayı beceremediğim zamanlarda ne yapacağımı da öğrenmiş oldum. Mesala ben istediğimiz şeyleri bir yere asmanın beyni programladığını ve onu gerçekleştirmek için çabalattığını biliyorum. Ancak bu astığımız resimlerin altına benim yeni evim, yeni arabam şeklinde sanki sahipmişiz gibi yazılar yazmanın bu süreci hızlandırdığını bilmiyordum. Bunun gibi günlük hayatta kullanılabilecek birçok küçük ipucu var. Ben çok sevdim. Eğer bu tarz konularla ilgili iseniz tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. Bana da arkadaşım tavsiye etmişti diğer kitaplardan sıra gelmedi bitürlü. Hala okunacaklar listemde.

    YanıtlaSil