8 Şubat 2016 Pazartesi

Okumak İstediklerim

     Bugünlerde ne kadar az kitap okuyabiliyorsam okuma listemde o kadar kabarıyor :( Okuma listemde neler yokki. Hadi bir bakalım. Okuduklarınız varsa yorum bırakırsanız çok mutlu olurum :)



     Karanlığın Sol Eli  ( Ursula K. Le Guin )  : Bu kitabı nerden duydum, gördüm bilmiyorum ama ne zamandır aklımda ön sıralara almak istiyorum. 





Özellikle bu kapak tasarımını çok seviyorum.



    Bir Psikiyatristin Gizli Defteri ( Gary Smal ) : Bu kitapta son zamanlarda çok merak ettiğim kitaplardan biri.



    Kurtlara söyle eve döndüm ( Carol Rifka Brunt ) : Bu kitap beni direkt olarak adından yakaladı zaten :) Nasıl güzel bir kitap ismidir o öyle.



    Puslu Kıtalar Atlası ( İhsan Oktay Anar ): Bu kitabı yıllardır çok okumak istiyorum ancak bir türlü okuyamadım.  Geçenlerde bir arkadaşımda övgüyle bahsedince iyice meraklanmaya başladım :) 

   

    Bunlar son zamanlarda iyice merak ettiğim kitaplar. Önümde daha yeni aldığım üç beş kitap daha var okunacak. Onları okuyup, bunlara öncelik vermeliyim sanırım. 

    Bunu da buraya yazmış oluyum ki söz olsun :) Sizin var mı merak ettikleriniz ?

2 yorum:

  1. Merhaba
    Karanlığın Sol Eli tabi Ursula LeGuin okurları için okunması gerekenler listesinde oluyor hep. Bana da bir arkadaşım önermişti benimde okuma listemde duruyor. Kurtlara söyle Eve Döndüm gerçekten ismi ilk çıktığından beri benimde dikkatimi çeken, hafif hoşuma giden ama konusu hakkında bir bilgim olmadığı bir kitap. Okuyup yorumlarsanız benim içinde faydalı olacak. Puslu Kıtalar Atlası çok duyduğum bir kitap. Yazarın diğer kitaplarını da çok duyuyordum ama okumaya hiç düşünmemiştim. Yazarın felsefe profesörü olduğunu öğrenince merakım arttı birden ve çok övdüler. Bende okuma listeme attı bu kitabı ama seneye okurum muhtemelen. Siz benden önce okursunuz, kitaplar hakkında yorumlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki bu kitaplar son zamanlarda bir tek benim dikkatimi çekmiyormuş :) Ben en kısa zamanda okuyacağım hemen yorumlarım :)

      Sil