16 Eylül 2015 Çarşamba

Elif Gibi Sevmek - Hikmet Anıl Öztekin

         Ara verdim burdayım :) Yoğunluğumdan dolayı bırakın yazı yazmayı kitap dahi okuyamadım :( Geri döndüm. Yavaş yavaş tekrar eski rutinime dönmeyi planlıyorum.
 
         Tüm bu koşuşturmacadan önce okumuştum bu kitabı. İnceleyelim bakalım.



         Yazar : İstanbul Teknik Üniversitesi Gemi İnşaat Mühendisliği mezunuymuş. Küçük yaşlardan beri tasavvufa ve şiire bir ilgisi varmış.

         Kitap :  Tasavvufi bir şiir kitabı.

         Bence kitap: Biliyorum seveni çok bu kitabın ve popüler bir kitap. Zaten bir anda bu kadar popüler olmuş herkesin okuduğu kitapları okumayı sevmiyorum ama Furkan almak istediği için almıştım. Bir anda popüler olan kitaplar güzelliğinden çok, reklamı güzel yapılmış kitaplar oluyor sadece. Sonuç olarak kitap beni içine almadı. Özellikle şiir kitaplarında sizi içine alması duygudan duyguya sokması gerektiğini düşünüyorum. Ve bunu yapabilmeniz içinde romandaki bir karakteri, şiirdeki hikayeyi kendinize yakın hissetmeniz gerekiyor. Ya da kendinizden bir parça bulmanız. Bu yüzden bence bu kitap herkesi içine almaz. Çünkü bana kalırsa kitabın adı ' Elif Gibi Sevmek ' değil ' Elif Gibi Sevdiğini Özlemek ' olmalıymış. Çünkü şiirler hep özlem kokuyor. Ayrılık ve melankoli var şiirlerde. Çok şükür böyle duygular içinde olmadığım içinde beni içine alamadı diye düşünüyorum. Genel olarak düşündüğümüzde güzel ama fazla melankolik buldum. Belki bunu söylemek bana düşmez ama çok amatör buldum. Haddimi aştım bana müsade :)

     

2 yorum:

  1. Bu kitabın adını yaklaşık bir iki ay önce çok sıklıkla duyuyordum. O zamanlar populerdi sahiden. Bir kez merak edip almaya niyetlenmiştim fakat gittiğim bir kaç kitapçıda bittiği için alamamıştım. O günden beri askıya almıştım bu kitabı ^_^ Bu arada notebook asus'mu ney ^_^ Klavye bana onu anımsattı ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Millet kapış kapış aldı gerçekten bu kitabı :) Yok Toshiba :D

      Sil