20 Temmuz 2015 Pazartesi

Kanlı Tutku - Osman Aysu

       Gelelim polisiye türünde bir romana daha. Artık polisiye türünde çok iyi kitaplara rastlayamadığımı farkettim. Eğer bildiğiniz bir polisiye roman varsa lütfen yazın okumak isterim :) Gelelim kitaba ;





       Yazar : İlginç bir şekilde yazarla ilgili internette pek bir bilgi yok. Polisiye gerilim yazarı olan Osman Aysu için bir zamanlar Türkiye'nin Dan Brown'u, Jean Christophe Grange'i dendiğini hatırlıyorum. Biraz abartı olasada yazarın güzel kitapları yok değil.

       Kitap : Ünlü iş adamının kızı Aslı evinde ölü olarak bulunmuştur. Peki katili kim? Mirasa tek başına konmak isteyen üvey annesi mi?, Evlenmekten vazgeçtiği sözlüsü mü ? Yoksa bilinmedik bir düşmanı mı vardı ?

      Bence kitap : Fazlasıyla sıradandı. Bilindik konu, bilindik tepkiler, bilindik sonlar. Arka Sokakları gör bunu okuma :) Kitap sayfalarını doldurmak için yapılmış bir sürü eften püften paragraflar vardı. Mesela polisin gidip sorguladığı kişiyi emin olmak için tekrar sorgulaması ve aynı bilgileri alması gibi ya da polisin konuyu nasıl açıklığa kavuşturduğunu meslektaşına anlatırken sizinle birlikte topladığı tüm kanıtları tekrar tekrar baştan anlatması gibi. Bu kısımları atlayasım geldi gerçekten.


Yayın evi : Sonsuz Kitap
Sayfa Sayısı : 286 s.

6 yorum:

  1. Osman Aysu herzaman bir harikadır, hatta favori yazarlarımdandır. Türkiyede Polisiye/Gerilim dalında en iyi yazarlardan diyebilirim. Ben Osman Aysu'yu Büyük Hesaplaşma adlı kitabı ile tanımıştım, o günden beri severek okuyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede Türkiyedeki en iyilerden ancak bu romanı çok sevemedim. Bu kitabını okumuş muydun? Beğendin mi?

      Sil
  2. Açıkçası kapağa bakınca heyecanlı bir şeydir diye düşündüm ama değil sanırım :) Bu arada benim bloğuma da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D daha heyecanlılarını görmüştüm :D

      Sil
  3. Yaaa... umutla başladım kitabın yorumunu okumaya. Güzel kurgu, iyi polisiye bekliyordum, yine hayal kırıklığı desene...
    Hiç vakit kaybetmeyeyim öyleyse. Sağol canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bencede kaybetme hayat bütün kaliteli kitapları okuyabilmek için çok kısa :)

      Sil