15 Temmuz 2015 Çarşamba

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey

      Tekrar bir mim ile karşınızdayım :) Seviyorum bunları yapmayı yahu :) Beni her zamanki gibi bu mimde de etiketleyen güzel insanın bloğuna buradan ulaşabilirsiniz. 

      Gelelim sorulara :)

    1 - Tüm paranı neye harcasan pişman olmazsın?

         Öncelikle ihtiyacı olanlara ( özellikle çocuklara ) harcarsam asla pişman olmam. İlla ki somut birşey olması gerekiyorsa kıyafet-ayakkabı-çanta :)

   2 - Küçükken 'ne olmak istersin' sorusuna verdiğin cevaplar ? 

        İlki ressamdı çok iyi hatırlıyorum. Psikolog, avukat, mimar ve doktorda diğerleri :)

   3 - Gerçek olmayan ama 'hayatımda bulunsa şahane olur' dediğin 3 karakter?

        İlk aklıma gelen Game of Thrones daki yüzsüz adamlardan biri geldi neden inanın bilmiyorum :) Hatırlarmısınız bir ara Ruhsar diye bir dizi vardı. Hayatımda Ruhsar gibi bir karakter olsun isterdim :) Ne ilginç seçimler değil mi :) Aklıma geleni söylüyorum :D Özel güçleri olanlardan istiyorum sanırım ya :) Hızlı ve Öfkelideki Van Diesel gibi bir abim olsun isterdim :D

   4 - Odandaki en ilginç nesne nedir?

        Hımm düşünelim bakalım :) Odamda öyle çok ilginç bir nesne yok sanırım yaa. Çeyiz durumlarından herşey kalk gidelim diyor zaten :)

   5 - Hayatındaki en iyi tatiller nelerdi?

        Öyle aman aman süper bir tatilim olmadı benim maalesef. Ancak içlerinden en iyisi tatil sayılırsa eğer askerdeyken Furkan'ın yanına gitmiştim Erzincana.

   6 - Öfkelenince nasıl sakinleşirsin?

         Cevabını en iyi bildiğim soru bu :D Yürürüm. Sinirlendiğim ortamdan uzaklaşır ve sakinleşene kadar yürürüm.

    7 - Keşke tekrar moda olsa dediğin bir giyim tarzı var mı? Varsa neler?

        Var aslında. Bu 18. yyda filan İngilizlerin giyim tarzları varya hani. Sıkı sıkı korseli, kabarık kabarık etekler, bukleli saçlar filan. Çok güzel değil mi ya.

    8 - Hayatında yaptığın en deli saçması ve eğlenceli şey nedir? 

       Hayatımda yaptığım en deli şey lisede hala en yakın arkadaşım olan Hilal ile sokakta geçerken gördüğü bir çocuğu bütün gün takip etmemiz olmuştu :) Sonrası daha güzel ; onlar bir buçuk yıllık bir birliktelik yaşadılar. Bense çocuğun en yakın arkadaşı olan Furkan ile tanışıp, 9 yıllık bir birlikteliğin ardından bu yaz evleniyorum :)

     9 - Herhangi birini akıl hocası olarak seçebilecek olsaydın, kimi seçerdin?

      Açıkçası ben akıl hocalarından hiç hoşlanmam. Belki biraz kendini beğenmişlik ama aldığım kararlarda ya da hayata bakış açımda filan en iyi şeyleri kendimin bildiğini düşünürüm. Ama illaki biri olacak ise Mevlana olsun isterdim.

    10 - Uzun gece yolculuklarımı kısa gündüz yolculukları mı?

       Uzun gündüz yolculukları yok mu ya :) Uzun olsun benim olsun :) Bayılırım :)

    11 - Elinde bir fırça olsa ve  tüm dünyayı tek bir renkle boyaman istense ne renk olurdu?

        Biraz felsefik olacak ama herşeyin siyah ve beyaz yaşandığı dünyada heryeri griye boyamak isterdim siyah ve beyazı unutsunlar diye. Ayrıca gri renk en sevdiğim renklerden gri renge herşeyi yakıştırırım. Belki böylece biz insanlar da, azcık olsun bu dünyaya yakışırız.

Benim etiketleyeceğim kimsem yok sanırım :( İsteyen herkes yapabilir :) Link bırakmayı unutmayın haa :)

2 yorum:

  1. ya cevaplar o kadar hoş olmuş ki hangisine yoğunlaşıp yorum yazıcam bilemedim. Tanışma hikayeniz gerçekten çok iyimiş :D bu arada Dominik abimiz olsa süper güce falan ihtiyaç yok teyy teyy :D çok teşekkürler canım yanıtladığın için :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :) Dimi ya bol adrenalin hem nasılsa korur seni :D Sorular güzel ben ne yapıyım :* Ben teşekkür ederim :)

      Sil