13 Temmuz 2015 Pazartesi

Adı : Aylin - Ayşe Kulin

       Merhabalar,

       Gene araştırmadan başladığım bir kitap ve yine şaşkınlık :) Eski zaman aşk romanı beklediğim kitap biyografi tarzından çıktı :) Bilmeyenler için söyleyim ben kitapları okumadan önce herhangi hevesimi kaçıracak birşeyle karşılaşmamak adına araştırmıyorum. Bu kitapta onlardan biriydi. Çok duyduğum bir kitaptı kendisi. Ve yazardan okuduğum ilk kitap. Gelelim yorumuma.





       Yazar : Edebiyat bölümü mezunu olan yazar, yıllarca yazdığı biyografik eserleri ve romanlarıyla adından çok söz ettirmiştir. Yazarlığın yanı sıra çeşitli dergilerde ve gazetelerde editör ve muhabir olarak çalışmış ayrıca televizyonlarda sahne yapımcısı, senarist ve sanat yönetmeni olarakta görev almış.

       Kitap : Aylin Devrimel 'in mankenlikten askerliğe uzanan iş hayatını, ilişkilerini, ailesini ve esrarlı ölümünü konu alan biyografik bir eser.

      Bence kitap: Çok akıcıydı. Okumaktan çok keyif aldım. Kitapla ilgili tek sıkıntı ben Aylin 'i sevemedim. Biliyorum yaratılmış bir karakter değil gerçek hayattan bir karakter. Ama yanımda olsa kızım sen ne yapıyorsun ya derdim hani :) Ama konumuz kitap olduğuna göre çok sevdim :) Aslında kitabı elime aldığımda bu kadar seveceğimi beklemiyordum. Piyasa kitabı olarak düşünmüştüm ama değil kesinlikle.

Yayınevi : Everest yayınları
Sayfa sayısı : 398

4 yorum:

  1. Ayşe Kulin kitapları zaten güzeldir...

    YanıtlaSil
  2. Bu kadının biyografik eserleri cidden çok güzel oluyor. Aylin' i bende okuyayım. bu arada etkinliğe gel canımm :))
    http://cam-misket.blogspot.com.tr/2015/07/hakkmda-bilmediginiz-11-sey.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş bende diğerlerini okuyacağım :) Aa etkinlik mi var hemen geliyorum :)

      Sil