5 Haziran 2015 Cuma

Ben Küçükken - MİM

    Kaç gündür gene yazı yazamıyorum bir sürü telaş içinde. Ama bu mimi görünce dayanamadım. Çocukları ve çocukluk yıllarını severim :)



Resim bunu buldum yanımda :) Ev de olsak bir ton resim var :) Eve gidince belki koyarım.

  • Hiç yaramaz bir çocuk değilmişim. Sadece uyku ile ilgili bir problemim varmış :)
  • Beni bütün gece babaannem ayaklarında sallarmış. Hatta babaannem ( yazık kadına ne çektirdiysem ) uyurken bile ayaklarını sallarmış :) O kadar uyumazmışım yani :)
  •  Yaz - kış kafamda kalın yün bir battaniye ile uyurmuşum ve battaniye açılınca çıngar çıkarırmışım :)  
  • Küçükken kardeşimi kıskandığım için, beni bal kardeşimi pekmez diye severlerdi :) Ben pekmez yemezdim Firdevs ise bal. :)
  • Ayrıca ben 1 dim. Firdevs 0 :)
  • Çocukluğumun tamamını sokakta oynayarak geçirdim diyebilirim.
  • Kardeşim okula başladığında ve ben 3. sınıftayken hem kendi çantamı hem kardeşimin çantasını taşırmışım. Soranlara da "O daha küçük dermişim" :)
  • Firdevs çok yaramazdı ve annemden az dayak yemedi. O dayak yerken ben hep annemin önüne geçerdim yapma diye oturur ağlardım :)
  • Kuzenimle oyuncaklarımızı çekiçle kırıp, parçalarını bölüşürdük :D Ne yapacaksın acaba kırık bir arabanın cam parçalarıyla :D
  • Paramı, yiyeceğimi hemen bitirirdim. Firdevs ise deli gibi saklardı. Sonra oturur onları da beraber yerdik :D
  • Hala çizgi film izlerim. Çocukken de hiçbir çizgi filmi kaçırmazdım.
  • İlkokulda 2 kere erkeklerle tekme tokat kavga ettim :) Biri hatta mahalle kavgasıydı haa.

6 yorum:

  1. bak yaa yaramazz :) oyuncak parçalamayı bende yaptım bak iyi yetiştirmişler demek bizleri paylaşımın lamı cimi olmaz zaar :) bu arada resim çok şekeerr ayçiçeği gibinn ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya yaramaz değildim valla :D Yanımda bir bu vardı bunu koydum daha neler var :D Sen yapmış mıydın ya yapta bir keyifle okuyalım canımmm:)

      Sil
  2. Tam ben küçükken mimini yeni yapmışken rastladım yazınıza.Ah küçüklük diyorum ...:)

    YanıtlaSil
  3. seni tanıdıkça daha da tanımak istiyorum ve daha çok seviyorum. İçinde değerli mücevherler olan gizi sandığı bulmuş gibi hissediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim :) İnşallah daha çok zaman geçirecek daha iyi tanıyıp, daha çok seveceğiz birbirimizi :D

      Sil