8 Mayıs 2015 Cuma

Sonsuz Ne Kadar Uzun ? - Tie Ning

      Merhabalar... Yeni bir yazar yeni bir kitap. Yine daha önceden bakmadığım için bu kitapta beni şaşırttı açıkçası.



      Öncelikle yazardan bahsedeyim.Tie Ning çok başarılı bir Çinli kadın yazarmış. Daha önce hiç adını duymamıştım.Ancak birçok ödül sahibiymiş kendisi. Daha çok kadın erkek ilişkileri hakkında kitaplar yazıyormuş.

      Beni şaşırtan kısım; kitabın adı o kadar güzel ki altından kadın erkek ilişkilerini anlatan bir kitap çıkacağını düşünmemiştim açıkçası.

     Kitabın kapak tasarımına ayrıca dikkat çekmek istiyorum :)

 
     Kitabın içerisinde iki adet hikaye bulunuyor. Sonsuz ne kadar uzun? ve Karşı balkondaki kadın. Karşı balkondaki kadını çok beğenmesemde Sonsuz Ne Kadar Uzun? hikayesini çok sevdim. Anlatım tarzı çok yalın. Benim çok hoşuma gitti. Her ne kadar kadın erkek ilişkileri kitaplarını tercih etmesemde yazarın bir iki kitabını daha okumayı planlıyorum.

    Bir hikayede kadınlara bağlanamayan bir adamı anlatırken bir diğerinde kendine bağlanacak bir erkek bulamayan bir kadını anlatıyor. Bu tarz kitapları sevenlere tavsiye edebilirim.

   Kitaptan bir parça;

   "Umutsuzluğu nedeniyle, ondan sonsuz nefret ediyorum. Sonsuz ne kadar uzun?
     Umutsuzluğu nedeniyle, onu sonsuz seviyorum. Sonsuz ne kadar uzun ? "

   Bahar okuma şenliğinin 18. kategorisinde (Uzakdoğu edebiyatından bir yazar ) okuduğum kitaptır. ( Sayfa : 176)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder