4 Mayıs 2015 Pazartesi

Skinny Bitch - Rory Freedman , Kim Barnouin

       Kitapları ve yazarları önceden araştırmamanın bir gafletine daha düştüm. Kapakta yazılanları gördüğümde kadınların zayıflama merakıyla dalga geçen çok eğlenceli, çerez bir kitap olduğunu düşünmüştüm.


( Kitapla beraber bırakmaya karar verdiğim kolaya ithafen :) )



      Ancak kitap hayvansever iki ablamızın insanları hayvansal ürünler yemekten vazgeçirmeyi amaçladıkları bir sağlıklı beslenme kitabı. Evet kitap boyunca dönüp dolaşıp, geldikleri yer hayvansal ürünler yemeyin.

      Kitap beklentilerimi karşılamadığı için sevmedim.Bu tarz bir kitap, okumak için çok keyifli değil.

     Bunun dışında anlatım tarzı keyifli. Hep arzuladığım vejetaryen olmama beni en çok yaklaştıran kitap oldu. Çünkü hayvanların çiftlikteki hallerini, nasıl kesildiklerini filan o kadar korkunç anlatıyor ki ben ne yapıyorum bu hayvanlara diyorum. Bir kozmetik meraklısı olarak mantıklı olanı yapıp,  hayvanlar üzerinde test yapmayan markalara dönsemde, yemek konusunda bunu becerebilmiş değilim.

     Son olarak kitapta çok güzel bir şekilde hayvansal içeriği olmayan markalardan , ürünlerden bahsediyor. Ancak maalesef bu markalar yurtdışında bulunan markalar.

    Bu tarz kitaplar okumaktan hoşlanıyorsanız okuyun. Ama size bilmediğiniz bir şeyi söylemiyor.

    Bahar okuma şenliğinin 20. kategorisinde (Daha önce hiç kitabını okumadığım yabancı kadın yazar ) okuduğum kitaptır. ( Sayfa : 181)

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder