27 Mayıs 2015 Çarşamba

Brida - Paulo Coelho

       Paulo Coelho'nun şimdilik son kitabıyla karşınızdayım :) Evet bir süre okuyamayacak kadar arka arkaya okudum :)




        Yazar : Yazar ile ilgili bilgileri önceki iki yazımda da bahsetmiştim. Buradan bilgiye ulaşabilirsiniz :)

         Kitap : Ruh eşini arayan Brida' nın yeteneğini ve içindeki gücü keşfetmesi ile çıktığı yolculuğu anlatıyor. Cadı olma yolunda geçtiği adımları, uygulaması gereken ritüelleri anlatıyor.

         Bence Kitap : Yarım kalmış. Evet tam anlamıyla yarım kalmış. Bana kalırsa bu kitap azcık allayıp, pullayıp ve biraz öncesi ve sonrası hikayesi eklerseniz üç kitaplık bir fantastik seri çıkarırdı. Yine çok sevdim kitabı. Cadı olmak için yaptığı ritüeller, töreler yaratıcıydı. Zaten Paulo Coelho'yu bu yüzden seviyorum. Bildiğimiz konuları farklı bir bakış açısı ve yaratıcılıkla sunuyor. Bayılıyorum. Gene abartmamış, uzatmamış işin özünü direk vermiş.

         Kesinlikle yazarın her kitabı gibi bu kitabını da tavsiye ediyorum. Yazarın okuduğum altıncı kitabı oldu. Bunun dışında merak ettiklerim ; Piedra Irmağının Kıyısında Oturdum Ve Ağladım, Portobella Cadısı. Hiç okudunuz mu ? Nasıldı?

           Bahar okuma şenliğinin 19. kategorisinde( Aynı yazardan üç kitap ) kapsamında okuduğum kitap( Sayfa : 223)

       

4 yorum:

  1. Okudukların arasında en sevdiğin hangisi oldu acaba? Simyacı dışında kitabını okumadım ve merak ediyorum doğrusu. Hangisini önerirsin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası en sevdiğim Simyacı'ydı :) Ama okumuşsanız sonraki Veronika Ölmek İstiyor ve On Bir Dakika. Bunları kesinlikle öneririm. Okursanız fikirlerinizi merak ediyorum :)

      Sil
  2. Elif romanında sonra uzun bir süre bu yazarı okumama kararı almıştım.Bayağı olmuş cidden okumayalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif romanını okumadım ama merak ediyorum beğenmedin mi? Neden? Ben çok severim yazarı. Kötü kitap çıkardığını duymak istemiyorum :D

      Sil