21 Mayıs 2015 Perşembe

Aldatmak - Paluo Coelho

      Yine bir Paulo Coelho kitabıyla karşınızdayım. Son bir tane daha var sonra bitecek :) 



       Yazar : Yazardan bir önceki yazımda da bahsetmiştim ama okumayanlar için kısaca bahsedecek olursak; Brezilya doğumlu bir yazar. Yazarlıktan önce tiyatro yönetmenliği, oyunculuk, şarkı sözü yazarlığı ve gazetecilik yapmış. 18 ülkede 30 milyon sattığı Simyacı kitabıyla dünya çapında üne erişmiş. Birleşmiş milletler barış elçisi ve Brezilya Edebiyat Akademisi üyesi kendisi.

       Kitap : Çok güzel bir hayata, çok güzel anlayışlı onu seven bir eşe ve 2 tane çok güzel çocuğa sahip olan bir kadının mutsuzluğunu, özgürlük arayışını anlatıyor. Hayat ona monoton gelmeye başlamıştır. Ancak bir yandan da kendini suçlu hisseder hayattan daha ne istiyorum, ben tüm bu güzel şeyleri haketmiyorum diye. Ve birgün karşısına eski sevgilisinin çıkması ile eski heyecanları yerine gelir.Ve kocasını aldatmıştır ama hiç bir suçluluk duymadığını farkeder. Ve hayatını sorgulamaya devam eder çıkış yolunu bulmaya çalışır. Sonunda da bulur.

       Benim için kitap : Ben kadın-erkek ilişkilerini içeren kitapları ekstra güzel bir öyküsü yoksa okumaktan pek hoşlanmıyorum. Bu yüzden yazarın en az sevdiğim kitabı olacak sanırım. Belkide insanlar kitapla kendi arasında az çok bir ilişki kurduğu kitapları çok severmiş ya, benim görüşlerime ters kalıyor sanırım bu tarz kitaplar :) Çünkü ben kadın - erkek ilişkilerinin belli sınırları ve kuralları olduğuna inanmıyorum. Her çiftin kendine göre kuralları vardır. Bu yüzden hiç bir kitabın bana bu konuda bizi anlatabileceğini düşünmüyorum sanırım :) Bilmiyorum yada sadece hoşuma gitmiyor :) 

        Neyse kitaba dönelim. Kitabın anlatımı, öyküsü çok güzeldi bence. Normal böyle aldatma hikayelerindeki saçma sapan bahaneler yok. Kadın ne yapsın yazık dedirtiyor. İlk defa aldatandan yanasınız. Farklı bir bakış açısı bence. Bu tarz kitapları okumayı sevenlere kesinlikle tavsiye ederim.

         Bahar okuma şenliğinin 19. kategorisinde( Aynı yazardan üç kitap ) kapsamında okuduğum kitap( Sayfa : 275)

      Güncelleme  : Kitap ayrıca içimde İsviçre'yi gidip görme istediği uyandırdı :)

10 yorum:

  1. Ay ne güzel kitaplı bir blog daha keşfettim! :) Takipçin oldum, sitene de katıldım. Ben de Kahve yanı kitabım canım bana da gel. Bu kitap kesinlikle okuyacaklarım arasında. Tüm gün kitap okusam, başka da bişey yapmasam... Yine de hesapladım ömür yetmiyor aklımdaki tüm kitapları okumaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısın ya :) Doğru bende okumak istediğim kitap listesini görünce ürküyorum :) Hemen geliyorum bir kahveni içerim :)

      Sil
  2. E yetenekli bir yazar da her iş olmalı:)

    YanıtlaSil
  3. Canım bir de seni izlemeye aldım GFCden. Sen de beni alırsan çok sevinirim:)
    http://www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim canım zaten :) Çok güzel kombinlerin var :)

      Sil
  4. Çok severim Paulo Coelho'yu. Bu kitabını henüz okuyamadım ama çok merak ediyorum :)

    Balköpüğü

    YanıtlaSil
  5. Kitap okumayı da bu yazarı da cıok severim bloğunu takibe aldım bende bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki gelirim :) Teşekkürler :)

      Sil