16 Mart 2015 Pazartesi

TOP 10 Mim

Ne yapsam ne yapsam dediğim şu günlerde Guguklu Saatten Ninniler beni yine bir mimde etiketlemiş çok mutlu etmiş :) ama bu sefer çok zormuş yaaa... Yazarlardan,kitaplardan veya ikisinden birden bir Top 10 listesi çıkarmak lazım. Deneyelim bakalım :)

1- Bülbülü Öldürmek - Harper Lee
2- Siyah Kan - Jean Christophe Grange
3- Nitzche Ağladığında - Irvin D. Yalom
4- 1984 - George Orwell
5-  Aşk - Elif Şafak
6- Uçurtma Avcısı - Khaled Hosseini
7- Veronika Ölmek İstiyor - Paulo Coelho
8- Kar - Orhan Pamuk 
9- On Bir Dakika - Paulo Coelho
10- Muz sesleri - Ece Temelkuran

Listeyi yapmakta çok zorlandım. Nerdeyse tüm Paulo Coelho kitaplarını koyacaktım. Demek ki ben bu yazarı çok seviyormuşum dedirtti vallahi. Ufaktan bir de yazar listesi yaparsak :)

1- Jean Christophe Grange
2- Dan Brown
3- Paulo Coelho
4- Elif Şafak
5- Franz Kafka
6- George Orwell 
7- Haruki Murakami
8- Kemal Tahir
9- Khaled Hosseini
10- Zülfi Livaneli

Listeler böyle sıralamalar bir iki oynar. Bu arada ne kadar az sayıda çok çok sevdiğim kitap ve yazar varmış onu anladım:) Dikkat etmek lazım:)

Sizlerde yapın mimi yorum bırakın favorilerinizi görelim :)

2 yorum:

  1. zor ama cidden yaa onca sevdıklerımızın arasından seçmekk :)) Kafkalar Grangeler falan ohh ohh bir sürü ortak sevdiğimiz yazar varmışş :)) çok teşekkür ederim yanıtladıgın ıcın :*

    YanıtlaSil