4 Mart 2015 Çarşamba

Kendi Kitabım Mim

      Mağdem çarşamba mim günü yapalım dedik yeni bir mim buldum. Bu mim kendi kitabım hakında ( itiraf ediyorum bir ara yeltenmiştim :) ).

Geçelim sorulara;

1. Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
    
    Bir kitap yazmaya karar vermiştim ve türü korkuydu.

2. Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir kitap olarak mı yazardınız? 

    Bence bağımsız olurdu ama baktım ki anlatacak daha birçok şeyim var seri yapardım.

3. Kitabınızın baş karakterlerinin isimlerini ne koyardınız?

     Hımmm şimdi ne koymuştum o zaman hatırlamıyorum. 

4. Her yazarın etkilendiği yazar ya da yazarlar vardır seninki hangileri?

    Muhtemelen Dan Brown, Jean Christophe Grange ve Stephen King olurdu :)

5. Kitabınızın nerede geçiyor olmasını isterdiniz?  Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu? 

    Kurgusal bir yer değilde tam olarak böyle ormanın için de seyrek evlerin olduğu merkeze araba mesafesinde olan bir yer olurdu. İsim vermezdim. Eeee korku romanı dedik yalnız olacaklar tabi :)

6. Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp, verirdiniz?

    Kardeşime.

7. Gelelim en önemli konuya kitabınızın ismi ne olurdu ?

   Bilmiyorum ama korku romanı olduğu için korkulan şey olurdu :)

8. Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 cümle ne olurdu?

   'Nefesim kesildi okurken'

   ' Üç gün yatağın altına, kapının arkasına vs. baktım birşey var mı diye'

  ' Diğer kitaplarını da hemen okumalıyım'

Sorular böyle , cevaplar da :) Bunların hepsine tamı tamına cevap veren kitabının taslağını çıkarmış oluyor. Geriye sadece kurgulamak kalıyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder