2 Mart 2015 Pazartesi

5 aya 5 kitap #1

        Okunacak o kadar fazla kitap var ki bu yüzden uzun zamandır sırada bekleyen çok kitap var. Ben de araya bu kitaplardan bir iki sıkıştırma kararı aldım. Bu beş kitabı okumadan önümüzdeki 5 ayı tamamlamayacağım. Erken biterse eğer mesela 3 ay sonra bitti bu liste o zaman yeni bir liste belirleyeceğim.

        İşte sürekli başka kitaplar okuyup, okumayı çok istediğim ancak ertelediğim kitaplar:

       1. Albert Camus - Yabancı
       2. Ahmet Hamdi Tanpınar - Saatleri Ayarlama Enstitüsü
       3. Ece Temelkuran - Düğümlere Üfleyen Kadınlar
       4. Hakan Günday - Kinyas ve Kayra
       5. İclal Aydın - Yaz Bitmesin

       Bu kitapları mutlaka okuyacağım. Aslında çok merak ettiğim kitaplar ama o kadar çok kitap var ki sıra gelmiyor. Neyse okuyacağım sonuç olarak :) Sizinde listeniz varsa böyle paylaşır mısınız?

4 yorum:

  1. Saatleri ayarlama enstitüsü çok muazzam bir kitaptır. Herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum.
    Ahhh tabi bi de benim başucu kitabım olmayı başarmış, hala hatırladıkça tüylerimi diken diken Kinyas ve Kayra...
    Çok güzel kitaplar seçmişsiniz. Keyifli okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi şimdi daha da heyecanlandım :) Saatleri ayarlama enstitüsü alındı sırasını bekliyor :) teşekkür ederim :)

      Sil