26 Şubat 2015 Perşembe

Tüm Kitapları #4 Khaled Hosseini

        Asıl adı Halit Huseyni olan Tacik asıllı yazar benim tüm kitaplarını okumak istediğim yazarlardan bir diğeri.




        Kendi yaşanmışlarını da içine kattığı üç adet kitabı bulunuyor. Uçurtma Avcısı ( 2003 ), Bin Muhteşem Güneş ( 2007 ), Ve Dağlar Yankılandı ( 2013 ). Üçüde birbirinden güzel okunası kitaplar insanın içine dokunuyorlar.

      Bu sefer yazarın tüm kitaplarını okudum. Mutluyum :) Kitaplarının kütüphanemde yer almasından çok mutluyum. Yeni kitaplarını sabırsızlıkla bekliyorum.

      Yazarın yazdığı kitaplardaki benim favorim Uçurtma Avcısı onun yeri bir ayrı benim için. Çocuklara olan tarifsiz ilgimden dolayıda olabilir.

 #okumahallerinden :

2 yorum:

  1. Uçurtma avcısı ve Bin Muhteşem Güneş kitaplarını okudum.Uçurtma Avcısı gerçekten dokunaklıydı. Dostluk, sadakat, lekelenmemiş sevgi... Bin Muhteşem Güneş biraz daha yavaş ilerleyen bir kitaptı.Ama güzeldi. Diğer kitabını da okumak niyetindeyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok haklısın oku mutlaka :) Ne güzel demişsin en çok da sadakat...

      Sil