18 Şubat 2015 Çarşamba

Tüm Kitapları #3 Elif Şafak

         Merhabalar,

         Tüm kitaplarını okumak istediğim yazarlardan bir diğeri Elif Şafak. Bu kadar kitabı okumaya ömrüm yeter mi bilmiyorum ama bakacağız artık. 



         Elif Şafak kalemini sevdiğim yazarlardan. Her romanında farklı birşeyler işliyor olması hoşuma gidiyor. Okuması güzel. 

         Yazarın şu zamana kadar yayınlanmış kitapları :

- Kem Gözlere Anadolu
- Pinhan
- Şehrin aynaları
- Mahrem 
- Bit Palas
- Araf
- Beşpeşe
- Medcezir
- Baba ve Piç
- Siyah Süt
- Aşk
- Kağıt Helva
- Firarperest
- İskender
- Şemspare
- Ustam ve Ben

           Okuduklarım : Pinhan, Mahrem, Bit Palas, Araf, Baba ve Piç, Aşk, İskender, Şemspare ( 8 / 16 )( Yarı yarıya okumuşum :) )

           En beğendiğim : Aşk.

          En merak ettiğim : Beşpeşe. Birkaç yazarın birleşmesinden oluşmuş olması beni kendine çekiyor.

          Muhtemelen en son okuyacağım : Siyah Süt. Hakkında çok iyi şeyler duymadım. 

          Yazarın diğer kitaplarını da okuyup, Elif Şafak dosyasını da kapatmak istiyorum. Yeni çıkan romanını heyecanla bekleyeyim istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder