16 Şubat 2015 Pazartesi

Sosyal Medya Mim ' i

        Bir Guguklu Saatten Ninniler Mim'i ile karşınızdayım yine yeni yeniden :) Hem çok tatlı bir mim yapmış hem de beni etiketlemiş sağolsun :) Hemen sorulara geçeyim.

1. facebook sorusu: herkesin sana okuman için baskı yaptığı bir kitap

    Yok öyle birşey :) Biri baskı yapacaksa ben yaparım :D 

2. tumblr sorusu : sen okuduktan sonra popüler olan bir kitap

   Ben hiç rastlamadım olduysa ne ala :)

3. myspace sorusu : beğenip, beğenmediğini hatırlamadığın bir kitap

    Kitapların hiçbiriin konusunu, okuyup, okumadığımı hatırlamasamda ( evet bazen ben bunu okumuşmuyum yaaa oluyorum. ) beğenip, beğenmediğimi kesin hatırlarım :)

4. youtube sorusu : Filme çevrilmesini istediğin bir kitap

    Ben filme çevrilmiş kitaplarda, ya kitabı okuyorum ya filmi izliyorum. Önce hangisine denk gelirsem. Birinden biri hayal kırıklığı yaratıyor. Kitabı okuyup, filmini kendi kafamda çekneyi tercih ederim : ) Ancak illa bir tane lazımsa Jean Christophe Grange kitaplarının çekilmesini isterim Dan Brown'dan neyi eksik :)

5. goodreads sorusu : herkese önerdiğin bir kitap

  Bülbülü Öldürmek. Hem tarz olarak hem konu olarak herkesin sevebileceğini düşündüğüm ve en sevdiklerimin başında geldiği için öneriririm.


Ben yapmak isteyen herkesi mimliyorum :) Yaparsanız aşağıya yorum bırakırsanız okumaktan çok keyif alırım. Mutlu haftalar...

4 yorum:

  1. Dan Brown'dan eksiği yok, fazlası var. Muhteşem bir yazar Grange. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama :) Grange fun club :D

      Sil
  2. Grange kitapları da harika olur yalnız filme çevrilse, Dan Browndan cevirdiler bi iki tane ama kitabı okuyunca hiç izleyesim gelmedi. Şimdi aklımdaki Robert Langdon çok yakışıklı ve asil öyle kalsın :)) bak yaa baskı yapılacaksa ben yaparım ehehe tam benlik düşünce :D :D süpperr.. cok tesekkur ederım yanıtladıgın ıcın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim etiketlediğin için :D Evet bende izlemedim Dan Brown filmlerini kitaplarını seviyorum soğumayım şimdi :D Öyle ya tutturuyorum kardeşime filan bunu oku bunu oku diye :D

      Sil