24 Şubat 2015 Salı

Hasat - Tess Gerritsen

        Tess Gerritsen özellikle son zamanlarda çok sıklıkla duyduğum bir yazardı. Cerrah kitabını okumayı istiyordum. Ancak kardeşim habersiz bir şekilde Hasat kitabını almış bende okumak istedim.


       Kitabı çok sevdim. Aslında bir solukta okunacak kitaplardan bir tanesi ancak vakitsizlik yüzünden okumam çok zaman aldı. Kendime ayırdığım tam bir günüm olabilseydi. Bir günde bitirilecek güzel bir kitaptı. 

      Kitabı okurken ilk merak ettiğim yazarın eğitimi oldu. Çünkü tıp ile alakalı çok ciddi terimler içeriyordu. ( Not : ben hiçbir zaman kitabı okumadan ne yazarını araştırırım ne de kitabı. Kitabı okuyup, bitirdikten sonra bakarım. ) Ve zaten kitabı bitirdikten sonra baktığımda yazar zaten tıp eğitimi almış ve tıbbi gerilim romanları ile ünlü imiş. Yazarın ilk tıbbi gerilim romanı okuduğum Hasat kitabıymış. Eğitimini bu iş için kullanması hoşuma gitti açıkçası. 

      Yazarın kitaplarını incelerken dikkatimi çeken bir durum yazarın her yıl yeni bir kitap çıkarıyor olması. Hatta bazı yıllar iki kitap birden çıkarmış. Yazarların 3 yılını bir kitaba ayırdığını biliyoruz. Bu zamanlar çok kısa geldi. Bu kadar kitap çıkarıp, tükenmemek mümkün mü yahu ? 

      Ben kitabı çok beğendim. Aksiyonu herşeyiyle çok iyiydi. Kesinlikle diğer kitaplarını da okumak istediğim bir yazar oldu. Hatta bir iki kitabından sonra Tüm Kitapları'ma bile girer belki :)




      Kış okuma şenliği kapsamında 19. Kategoride ( Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı ) yabancı kadın  olarak okuduğum kitaptır. ( Sayfa sayısı : 310 )

3 yorum:

  1. Tess Gerritsen harika bir yazar, henüz bir tane kitabını okudum Günahkar kitabını.
    Gerçekten çok güzeldi. İnşallah diğer kitaplarını da okuyacağım
    Tanıtımınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben henüz bir kitabını okudum ikinci yolda :) Evet güzel ve üretken bir yazar :)

      Sil
    2. Kesinlikle..
      Harika bir yazar.

      Sil