27 Şubat 2015 Cuma

Film Önerisi #3 Kız Kardeşimin Hikayesi

         Benim her zaman kenarda bazı filmlerim olur sizinde var mıdır bilmem. Bir tane ağlamak için bir tane gülmek için vs. Benim ağlamak için izlediğim filmim Kız Kardeşimin Hikayesi.



         Eğer bir kız kardeşim olmasaydı film bu kadar etkiler, bu kadar ağlatır mıydı bilmiyorum. Ama bu kadar olmasa da muhakkak ağlatırdı.

        Cameron Diaz'ın başrollerinde bulunduğu film 2009 ABD yapımı. Jeremy Leven'in aynı adlı romanından uyarlanmış. 

        Film bir ailenin lösemi ile mücadelesini anlatıyor. Ablasına donör olmak için hayata getirilmiş bir kız kardeşi, kızını yaşatmak için herşeyi yapabilecek bir anneyi, artık hasta olmaktan yorulmuş bir  kızı anlatıyor.

       Gerçekten çok duygusal çok hüzünlü bir hikaye. Ne zaman canım sıkkın olsa ağlamam gerektiğini farketsem ( her insanın mutlaka ara ara ağlaması lazım ), rahatlamaya ihtiyacım olsa tek başıma ya da kardeşimle oturur bunu izlerim. Her defasında da ilk zamanki gibi ağlatır. Sonunu gerekçelerini bilsem de. 

2 yorum:

  1. of..ben bu filmi sinemada izledim. Hala bazı sahneler aklıma gelir, fena olurum. Ağlama önerilerim içine alamıyorum o nedenle. Youtube a Ezel-Ali veda yazıyorum, dağıla dağıla ağlıyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok fena film ağlama garantili :) Dur bir de ona bakayım :)

      Sil