25 Şubat 2015 Çarşamba

Çarşamba Mimi : Kitaplı Mim :)

        Çarşamba günlerini mim günü ilan ettim :)

        Peki bu mimi nerden buldum ? Zihnin Arka Sokakları bloğundan. Blog çok ilginç geldi bana. Neyse geçelim sorulara.

        1. Çok kitaptan oluşan seriler mi tek kitaplar mı?

            Hiç seri kitap okumadım demekki tek kitap :D

        2. Sadece kadın yazarlar mı yoksa erkek yazarları mı okumak?

           Blog sahibi saçma bir soru demiş kesinlikle katılıyorum :)

        3. Kitapçıya gidip kitap almak mı yoksa internetten kitap almak mı?

           Aslında tabiki gidip, kitap kokusunu içine çeke çeke almak. Ancak internetteki fiyatlarla kitapçıdaki fiyatlar arasında dağlar kadar fark var. Daha fazla kitap almak varken niye almayım. Bence internetten almak sık sıkda kitapçıları dolaşmak :D

       4. Film olan kitaplar mı dizi olan kitaplar mı?

           Hiçbiri. Ama birini seçsem film olan kitaplar.

      5.  Günde beş sayfa kitap okumak mı haftada beş kitap okumak mı?

           Kesinlikle haftada beş kitap okumak ama bazen günde beş sayfa okumayı özlediğim zamanlar oluyor.

      6. Profesyonel bir yazar olmak mı yoksa profesyonel bir yorumcu olmak mı?

          Ben profesyonel bir yorumcu olmak isterdim. Tek işim kitap okumak ve onları yorumlamak olsun:D

     7. En sevdiğiniz yirmi kitabı tekrar okumak mı yoksa hergün daha önce okumadığınız bir kitabı okumak mı?

        Tabiki yeni kitaplar okumak.

    8. Kütüphanede çalışmak mı yoksa kitap satıcısı olmak mı?

        D§R ı filan düşününce kesinlikle kütüphanede çalışmak :) Ama bir gün hayallerimi gerçekleştirebilirsem kendi kitapçımın sahibi olmak.

   9. Favori türünüzden kitap okumak mı yoksa favori türünüz hariç her türden kitap okumak mı?

       Her türden okurum ben ya.

   10. Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?

      Sadece dediği için tabiki fiziksel kopya. Ama şu anda yaptığım aynı kitabın hem e-kitabını hem fiziksel kopyasını elde edip, kitabımı evde e-kitabı yolda okumak böylece kitabı sürekli yanımda dolaştırmak zorunda kalmıyorum. Hem kitapta yıpranmıyor.

Baktım araştırdım. Guguklu Saatten Ninniler yapmamış bu mimi hemen etiketleyelim dimi ama. Hep o mu etiketleyecek :)



etiketlendiniz efenim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder