17 Şubat 2015 Salı

Böğürtlen Kışı - Sarah Jio

        Geldik bir kitabın daha sonuna. Bu kitabı o kadar çok duydum ki sağda solda, okumadan duramadım. Hazır kış okuma şenliğindede kış ile ilgili bir madde var. Hemen bunu okuyum dedim.



       Öncelikle kitabın anlatımı güzel. Ancak ben kitaptan çok hoşlanmadım. Daha karmaşık kitaplar okuduğum için bu kitap bana biraz basit geldi.


       Durun herşeyden önce kitabı biraz anlatayım. Kitabın iki ana kadın karakteri var. Haber yazarı olan kadın karakterimizden yaşanan kış havası ile ilgili bir haber yapması istenir. O da yıllar önce yaşanan aynı kış günlerinde kaybolan bir çocuğun peşine düşer. Diğer kadın karakterimiz ise yıllar öncesinden kaybolan çocuğun annesidir. Farklı bölümler halinde bu iki kadının yaşamlarını, sıkıntılarını, aşklarını, kaybettiklerini anlatır.

      Claire ( haber yazarı ) 'in kanıtlara bu kadar çabuk ulaşması, hikayenin hiç tıkanmaması hoşuma gitmedi. Bundan dolayı bana basit geldi bana kitap. Sonlarına doğru biraz heyecanlandırsa da. Sonu az çok tahmin ettiğim şekildeydi.

     Kitabı sevdim. Ama Gidip Sarah Jio'nun diğer kitaplarını okumak için beni heyecanlandırmadı. Sırada bekleyen kitaplarını sona atacağım sanırım.




    Keyifli okumalar.

  Kış okuma şenliği kapsamında 21. Kategoride ( İsminde kış mevsimi çağrıştıran bir kelime veya geçen olayların karda kışta geçtiği bir kitap ) okuduğum kitaptır. ( Sayfa sayısı : 370 )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder