10 Şubat 2015 Salı

Başlık bulamadığım Mim :)

         Sevgili cam-misket bloğunda gezerken bu kız habire mim yapıyor bakayım ilk yaptığı mim neymiş dedim :)  Bu mimi buldum çokta güzel yapsam dedim :) 


1.Kendinde en yetersiz bulduğun durum?

      Maymun iştahlı olmak. Hiç hoşlanmıyorum çok büyük hevesle başladığım şeylerden birden hevesimin kaçmasından. Şöyle söyleyim. Büyük bir hevesle yemek yapmaya karar verdim diyelim. Başladım yapmaya annemin gelip, aa olmuş mu diyip tencerenin kapağını açıp yemeği karıştırması ile ben gidiyorum sen devam et demem bir olur. Bütün hevesim o an kaçar. Gıcık.

2. Hayatımda düzenlemem gereken şeyler?

    Zaman. Doğru düzgün hiç birşeye vakit bulamıyorum acilen şu zamanımı düzenleyip, herşeye bir miktar zaman ayırmayı öğrenmem lazım.

3. Kendine yeni donanımlar katacak mısın? Ne ki onlar?

   Evet çok istiyorum. Şu üşengeçliğimi atsam üzerimden neler var neler. Öncelikle yazılımla ilgili bir sertifika almak istiyorum. TOEFL sınavına girip, iyi bir puan almak istiyorum. İkinci bir yabancı dil öğrenmek istiyorum. Bir spor hobisi edinmek istiyorum. Ohooo... Daha sayayım mı? :)


4. Yapmak istediğin etkinlik var mı? Rotan ne?

    Yapmak istediğim değil ama katılmak istediğim etkinlikler var. Mesela instagramda kitapağacı grubu düzenli kitap okuyor buluşmalar ayarlıyor. Ancak ben hiç katılamadım. Okullara, çocuklara yardım götüren bir grupta olmayı çok isterdim mesela.

5. Çocuğuna mirasın ne olacak? 5 seneye kadar yapabileceklerini söyle bakalım.

    Kitaplarım olur muhtemelen. Çünkü onlar dışında onlar kadar değer verdiğim bir mal varlığım yok :) Bir de hatıralar olabilir. çocuğumun tüm bebekliğini çocukluğunu an be an belgelemeyi planlıyorum. 

    5 sene içinde evleniyorum. Onun dışında Türkiye'nin en az bir 10 şehrini köşe bucak gezmiş olmak, çocuk sahibi olmak, araba almak, daha donanımlı ve bilgili olmak var.

Mim için cam-misket'e çok teşekkür ediyorum :) 

4 yorum:

  1. yaa ben teşekkür ederim aramış bulmuşsun tee ne zamanki mimi bende sayende tekrar bakıp nostalji yapmış oldum ^.^ ya maymun iştahlılık demeyelim şimdi ona hayatın her alanında birşeyler denemek diyelim yani bende azcık öyleyim de kelimenin anlamını değiştirdim :D şehirleri köşe bucak gezmeye katılıyorum bak dünya uzun zaman kısa :)) çoookk teşekkür ederim tekrardan ve çoook sevgileer :*

    YanıtlaSil
  2. :D Bunların hepsi meraktan :) Ben teşekkür ederim artık mim yapmak isteyince çok aramıyorum direk senin bloğuna bakıyorum :D Çok güzel mimler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheheh teşekkürler her zaman beklerım yenı mımler gelırse etıketlerım seni de ^.^ ne zamandır mim gelmedi bana da :))

      Sil
    2. İşler kesat gibi olmuş :D Bekliyorum :*

      Sil