12 Ocak 2015 Pazartesi

Tüm Kitapları #2 Paulo Coelho

          Tüm kitaplarını okumak istediğim bir diğer yazarda Paulo Coelho.


        Anlatımı açısından hikayeleri açısından çok sevdiğim bir Brezilyalı yazar. Bir sollukta okunacak kitapları var.

           Türkçeye çevrilen kitapları : Elif, Beşinci Dağ, Işığın Savaşçısının Elkitabı, On Bir Dakika, Piedra Irmağının Kıyısında Oturdum ve Ağladım, Simyacı, Şeytan ve Genç Kadın, Veronika Ölmek İstiyor, Zahir, Hac, Portobello Cadısı, Kazanan Yalnızdır, Brida, Akra'da Bulunan Elyazması.

         Bu kitaplardan üçünü okudum ben : Simyacı, Veronika Ölmek İstiyor ve On Bir Dakika. Üçüde birbirinden güzeldi. 

         En çok merak ettiklerim : Portobello Cadısı, Şeytan ve Genç Kadın romanları. Sıranın onlara gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum :)

       Mutlu haftalar...
(Resimler internetten alıntıdır.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder