4 Ocak 2015 Pazar

Şemspare - Elif Şafak

           2014 yılının son okuyup, bitirdiğim kitabı bu oldu. Okurken bir "Aşk" değil dediğim, yazarın küçük denemelerinden oluşmuş bir kitap.




     Sıkılmadan severek okudum kitabı.Tekrar okurumlar arasına girmese de zaman kaybı değil kesinlikle. Özellikle bana kazandırdığı "Billie Holiday - Strange Fruit " şarkısı varken bunu söylemek zor.

         Yazar bir yazısından bu şarkıdan ve arkasındaki hikayeden bahsediyor.Çok etkileyici bir hikaye ve şarkı. Bana kazandırdığı bu şarkı için minnettarım. Bir dinlemenizi tavsiye ederim. 

      Bir yazar olarak Elif Şafak'ı gerçekten beğeniyorum. Kitaplarını okumaya çalışıyorum. Bu kitapta ilk defa onun hakkında bu kadar bilgi sahibi oldum. Çünkü yazar bu kitapta kalbini, ailesini, yuvasını, düşüncelerini açmış okurlara. Bunları okumak keyifliydi. 

      Deneme okumaktan keyif alanlardansanız tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder