28 Ocak 2015 Çarşamba

Okumalı Kitaplı Mim

       Sevgili Cam-Misket beni bu mime eklemiş, çok da mutlu etmiş :) Bende hemen yapıyım istedim.

1. Kitap okumak için evde belirli bir yerin var mı?

Hayır ama yazın balkonda okumaya bayılırım. İç huzurum olsun yeter :)

2. Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?

Ayraç demek istiyorum. Ben kitabın konusuna göre ayraç değiştirmeye bayılırım. Ama son zamanlarda hiç ayraç kullanmamaya taktım. Daha sık kitap okuyum kaldığım yeri unutmayım diye :D


3. Kitap okumayı belli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun?

Değişir. Eğer dayanabilirsem ve az sayfa kaldıysa, gözüm yiyorsa bölüm sonuna kadar okurum :D Yemezse yeni sayfanın ilk paragraf başında bırakırım muhakkak. Komik olan işim varsa ve çok heyecanlı bir kitapsa gözüm yanlışlıkla alt paragrafın ilk cümlesine kayıyor. Hobaaa hadi bu sayfayı da oku :D

4. Okurken yemek yemek mi birşeyler içmek mi?

Birşeyler içmek kesinlikle. Birşeyler yerken çok dikkatim dağılıyor benim.

5. Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?

İmkanım varsa hiçbiri yoksa müzik dinlemek :) Ders çalışırken televizyon izlerdim ama kitap okurken olmaz. Pis bir huyum var okuduğumu anlamadan okumuşsam geri dönerim. Yani o kitap televizyon karşısında bitmez :D

6. Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?

Normalde bir kitap. Ancak yanımda taşıyamayacağım kadar büyük kitap okuyorsam onu evde okuyorum. Dışarıda otobüste vs. başka kitap okuyorum.

7. Okurken evde mi yoksa her yerde mi olmayı tercih edersin?

Şöyle biraz yeşillik biraz su sesi süper olurdu. Eve girmem valla :D Bayılırım azcık bir çimen görsem hemen oturup, kitap okumaya.

8. Kitabın kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okuması mı?

Aslında kafamda canlandırmayı daha çok severim. Onun dışında yüksek sesle okunması çünkü maalesef dikkatim çok çabuk dağılıyor. Yüksek sesle olunca daha konsantre oluyorum.

9. Önündeki sayfaları okur musun yoksa atlar mısın?

Hayatta atlamam. ( İtiraf ediyorum hayatımda sadece bir kitaba bunu yaptım ama oda çok sıkıcıydı yaaa :) Adını bile hatırlamıyorum. ) Çok nadir sayfa atlarım. Çok nadir yarım kitap bırakırım.

10. Ciltli kitap mı karton kitap mı?

Ciltli kitaba bayılırım. Kaç tane var dersen bir tane :) Ama ona çok aşığım :)

11. Kitap yazıyor musun?

Eskiden lise zamanı  denemeler yazardım. Hatta bir de korku romanı yazmaya kalkışmıştım. Hevesim kaçtı :D Sonra bıraktım. İçimden geliyor hala yazmak ama bilmiyorum yazmıyorum bayadır. 

2 yorum:

  1. Yaa çok güzel olmuş teşekkür ederim yanıtladığın için ^.^ baak balkon sefası ve çimenlik dedin mi akan sular durur. Kahvemi alıp geliyorumm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir etkinlik yapalım çayını kahveni kitabını al topluca çimlere yayıl :D

      Sil