22 Ocak 2015 Perşembe

Hayallerime Doğru Kitaplığımın Son Hali

        Sevgili Guguklu Saatten Ninniler gösterin bakalım kütüphanelerinizi demiş bende göstereyim istedim. Hem ilerde bakıp, anarım :)

       İki parça halinde kitaplarım:

 

Tekli raf Tekrar Tekrar Okurumlar'ın bulunduğu raf. Bir kitabı çok beğendiğimde buraya koyuyorum.



En üstte din kitapları var.





Bu kitapları kupon biriktirip, almıştım. Dünya klasikleri var. Çevirileri filan hiç beğenmedim. Ancak ara ara diğer kitaplarımın arasına serpiştiriyorum.


Bunlar da kardeşimin KPSS kitapları. En alt raf da Kaçak'ın mama ve su kabı var :)

Kitaplığım bu şekilde. Hayalimdeki kütüphanenin yakınından geçmiyor ama yaklaşıyorum :) Kitaplığını paylaşan olursa yorum bırakırsanız bakmak isterim :)



6 yorum:

  1. çok teşekkürler :)) oyy oyy tekrar tekrar okurumlar Grange le doluuuu :)) tarzımız benziyor aslında sevindimm ^.^ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onları sonunu unuttukça okuyorum aynı heyecanla :D Unutkan bir olmamın etkisini de atlamamak lazım :D Süper o zaman kitap tercihlerini daha dikkatli takibe alacağım :D

      Sil
  2. http://1kitap1insan.blogspot.com.tr/2014/11/yeni-kitaplgm.html

    buda benim kitapligim.suan blog sayfadalarında o kadar kıtaplık gezdım ozenlı bır kıtaplık rastlayamadım.bende merak edıyorum karsıma benı kıskandıracak guzellıkte bır kıtaplık cıkacak mı?
    bloguma beklerım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cam-misket bloğunda görmüştüm yorumunuzu. URL yazmakla uğraşmayım dedim, bloğunuza baktım biraz karışık bloğunuz bulamamıştım bu kitaplık postunu. Haklısınız çok daha özenmek gerekiyor tabi ancak sizin kitaplığınızında yeni olması olması taşında bir özen yok. Özenden kastınız yeni kütüphane ise mesele kütüphane değil bana kalırsa içini nasıl doldurduğunda. Hiç beni kıskandıracak özenli kitaplık bulamadım dediğiniz için söylüyorum :)

      Bilmiyorum hiç baktınız mı ama bu blogerın kütüphanesi belki sizi kıskandırır.

      http://moonlightcat13.blogspot.com/2015/01/ks-okuma-senligi-2014-2015-rapor-ilk-ay.html

      Sil
    2. Oncelıkle yorum yazma ıncelıgını gosterdıgınız ıcın tesekkur ederım.
      Özenden kastım tabıkı kıtaplıktır.Kıtaplıgın seklı,semalı,tasarımı benı cezbeder.benım kıtaplıgım yenı yapıldı ve ıcındekı kıtaplar uzun sure once,hepsını kutuphaneye bağısladım.yenı yenı ayaga kalkmaya calısıyor.

      son olarak da vermıs oldugunuz lınk harıka bır ornek teskıl etmektedı.Gercekten kıskandım.Kıtaplık bu olmalıdır detırdıyor ınsan.

      Son olarak sıtenız karısık demıssınız.Dıkkatlı bakacak olursanız sıradısı bır bloga sahıbım.Her sey duzenlı ve ımtızamlıdır.Her konu kendı baslıgı altındadır.Incelemek ve dıkkatlı bakmak gerekır.

      Son cumle ozensızden kastım sızın kıtaplıgınıza verdıgınız değeri kast etmıstım.

      Sil
    3. Estağfirullah ben teşekkür ederim yorum yazdığınız için :) Anlıyorum sanırım kastettiğinizi. Evet bende çok beğenmiştim o bloggerın kütüphanesini :) İlk düşüncem zaten o camlı kitaplıktan almak :D

      Sil