8 Aralık 2014 Pazartesi

Tüm Kitapları #1 Jean Christophe Grange

         Merhaba arkadaşlar,

         Dün gece yatarken aklıma bir seri yapmak fikri geldi. Benim çok sevdiğim bazı yazarlar vardır ki tüm kitaplarını okumak istiyorum. Ve bu yazarları, onların kitaplarını neden çok sevdiğimi, en sevdiğim romanı hangisi, hangi kitaplarını okudum, hangi kitaplarını okuyacağım bunları sizlerle paylaşmak istiyorum. Serinin adını tüm kitapları koydum ama içime pek sinmedi aklıma daha güzel bir başlık gelince değiştireceğim :) Fikirlerinize açığım :)

         İlk yazarım Jean Christophe Grange. Bu seriyi yapmaya karar verdiğimde ilk aklıma gelen yazar o oldu.



        Yazar hakkındaki ansiklopedik bilgiye zaten her yerden ulaşabilirsiniz. O konuyu geçelim. Ancak 1000Kitap.com sitasinde Jean Christophe Grange ile bir röportaj var burdan okumanızı tavsiye edebilirim. 

        Eserleri:
  • Leyleklerin Uçusu ( 1994 )
  • Kızıl Nehirler ( 1998 )
  • Taş Meclisi ( 2000 )
  • Kurtlar İmaparatorluğu ( 2003 )
  • Siyah Kan ( 2004 )
  • Şeytan Yemini ( 2007 )
  • Koloni ( 2009 )
  • Ölü Ruhlar Ormanı ( 2010 )
  • Sisle Gelen Yolcu ( 2012 )
  • Kaiken ( 2013 )

       Yazarın ilk tanıştığım romanı Siyah Kan.
       En çok sevdiğim romanı Siyah Kan.  
       Yazarın romanlarından Taş Meclisi, Kurtlar İmparatorluğu, Siyah Kan, Koloni, Sisle Gelen Yolcu ve Kaiken romanlarını okudum. 
        Geriye kalanlar ; Leyleklerin Uçuşu, Kızıl Nehirler, Şeytan Yemini, Ölü Ruhlar Ormanı. En kısa zamanda bunlarıda okumak istiyorum.

     Peki ben bu yazarı ve kitaplarını neden seviyorum. Kitaplar çok kısa zamanlarda yazılmış olsada Jean Christophe Grange kitapları bana hep üzerinde çok uğraşılmış ve araştırılmış gibi gelir. Ve yaratıcı bulduğum bir yazar. Bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz? Ben Jean Christophe Grange'in kitaplarını okurken hep keyif aldım ve diğerlerini okurken de çok keyif alacağımı biliyorum. Bu yüzden tüm kitaplarını okumak istiyorum. 
  
      Bugüne kadar neden bu kitapları okumadığım ise yazarı ne kadar çok sevdiğimi kanıtlar nitelikte ; ben Jean Christophe Grange kitaplarını hep diğer kitaplardan sıkıldığımda veya en son hiç sevmediğim,sıkıcı bir kitap okuduktan sonra bir kaçış olarak görüyorum. O yüzden bütün kitaplarını arka arkaya okuyum gibi değilde keyfim istediğinde okuyum istedim hep.

     Ama son zamanlarda o kadar keyifli kitaplara denk geliyorum ki yazarın kitaplarını biraz ihmal ettim. Bu yüzden her aya bir kitabını koymayı planlıyorum. Siz de benimle tüm kitaplarını okumak istediğiniz yazarları paylaşabilirsiniz.

    Mutlu haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder