18 Aralık 2014 Perşembe

The Ultimate Book Tag

          Merhaba,

          Bugün gene sevgili cam-misket 'in bloğunda gördüğüm bir tagi paylaşacağım sizlerle. Cam-misket 'in yaptığı tage de burdan ulaşabilirsiniz.


1. Arabada kitap okurken rahatsızlanır mısın ?

    Normalde rahatsızlanmam. Ancak boyun düzleşmesi olduğu için çok fazla eğik tutamıyorum kafamı boyun ağrım oluyor.

2. Hangi yazarın tarzı tam senlik, neden?

    Bu soruya cevap vermek çok zor. Ancak her okuduğumda çok keyif aldığım için Jean-Christophe Grange demek istiyorum.

3.Harry Potter serisi mi Alacakaranlık sersi mi? Cevabını desteklemek için 3 sebep belirt.

    Aslında ikisi de değil. Ama Harry Potter olsun vampir filmlerinden kitaplarından gına geldi. Hikayesi güzel beni içine alıyor, diğerlerinden daha farklı ve küçükken fantastik film/kitaplara ilgi duyma sebebimdi.

4. Kitaplarını koklar mısın?

    Tabii ki :) Her zaman.

5. Kitaplığının en ince kitabı hangisi?

    Küçük Prens.

6.Kiitaplığının en kalın kitabı hangisi?

    Tutunamayanlar.

7. İyi bir okuyucu olduğun kadar iyi bir yazar mısın? Geleceğinde yazarlık görüyor musun?

İyi bir yazarım diyemem ama evet yazarlığa ilgim var. Şöyle var mesela liseye giderken gördüğüm bir rüyayı hikaye haline getirip, yazmıştım. Ancak geleceğimde yazarlık görmüyorum çünkü olamam. Çok maymun iştahlıyım çabuk sıkılan bir insanım. Mesela o yazdığım hikayeyi kardeşim çok merak ettiği için yazmadığım kısımları da ona anlatmıştım. Çok beğenmişti ama ben o kalan kısmı artık yazmadım çünkü hevesim kaçmıştı :) Hikaye sonu olmayan bir şekilde kayboldu gitti. Ama kıyıda köşede ufak yazılarım var.

8. Daha önce okuyupda nefret ettiğin bir kitap verecek olsaydın hangisi olurdu?

    Harlen Coben Kayıp. ( Belki güzeldir ama ben defalarca kitaba başlayıp bir cümleye sinir olup, defalarca elimden bıraktım.)

9.Harry Potter ve Açlık Oyunlarına benzeyen ama daha az bilinen bir seri var mı?

    Çok bilmiyorum ama şu çığlık, fısıltı vs. serisi vardı sanırım.

10.Zombiler mi vampirler mi?

    Kesinlikle vampirler çünkü zombilerden korkuyorum. Filmlerini izleyemiyorum :) Nerden çıkacakları belli olmuyor :)

11. Son olarak komple aşk romanımı yoksa biraz aşk sahneleri karıştırılmış aksiyon romanları mı?

    İkisini de seviyorum. Ruh halime bağlı. Birini seçmem gerekirse aksiyon olur sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder