15 Aralık 2014 Pazartesi

Kitap Alışverişi

                                       Bugün sonunda kitaplarım geldi :) Çok mutluyum :)



Aldığım kitaplar ;

- Jean Christophe Grange : Kızıl Nehirler
-Paulo Coelho : Veronika Ölmek İstiyor
- Canan Tan : Piraye 
- Elif Şafak : Şemspare
- Dan Brown : Dijital Kale 

    Kızıl Nehirler kitabını daha önce bahsettiğim gibi Jean Christophe Grange' in tüm kitaplarını okumak istiyorum. Onun için seçtim. Paulo Coelho, Dan Brown, Elif Şafak da aynı şekilde diğer kitaplarını okumak istediğim yazarlar.

     Canan Tan hepsinden daha farklı olarak benim daha önce hiç okumadığım bir yazar ve herkesin çok sevdiğini biliyorum. 

  Bu alışverişimde hiç risk almadan sevdiğim yazarlardan aldım :) Hepsini okumak için sabırsızlanıyorum. 

   Bu arada ben kitap alışverişimi idefix.com sitesinden yapıyorum. Memnunum. Perşembe günü aldığım kitaplar pazartesi ulaştı elime. Ve sitede kitaplar çok indirimli oluyor. Bir bakın derim.

    Okudukça yorumlarımı paylaşacağım.    

2 yorum:

  1. Aman da amann orada Dan Brownlar görmüşüm ben Grange ler görmüşümm (bu ara kafayı bozdurdular bana) :)) idefixi denicem bende okuokudan bakıyordum ama herşey olmuyor orada.. çok güzel yazıı bayılıyorum kitap alışverişleri okumaya ve yapmaya :)))) sevgileerr

    YanıtlaSil