4 Aralık 2014 Perşembe

Hayalimdeki Kütüphane (mim)


    Merhaba arkadaşlar,
        
        Bu yazımda sizlere cam-misket@blogspot.com bloğunda gördüğüm ve benim için yapılmış demekki dediğim bir mim. Sizde isterseniz yapabilirsiniz :)
     
      Gelelim benim hayalimdeki kütüphaneye. Hepimizin hayalleri az çok aynıdır sanırım, Benimde muhtemelen sizinde ( eğer bir kitapseverseniz ) ortak hayalimde bir odayı topluca kütüphaneye çevirebilmek . Mutlaka bir gün olacak :)
     
       Benim hayalimdeki kütüphanenin içinde bir de eski basım kitaplar olsun çok isterim. 
     
      Hayalimdeki kütüphane az çok bunlara benziyor.

       Tabi bir de çok tatlı fuufu_ nun çok tatlı kitaplığı var ki bayılıyorum. Hele rengine bittim :) İnstagramdan fuufu_ adıyla arayıp, çok daha fazlasına bakabilirsin.


      Eğer sizde bu mimi yaparsanız. Yorum yazmayı unutmayın. Hayalinizdeki kütüphaneye bakmayı çok isterim.

       Mutlu haftalar.

2 yorum:

  1. Çok güzeller ya cidden benziyor ne güzel ya hayallerimiz bile ortak paydada buluşuyor kitap dolu bir yuva olarak ^_^ fufu yu ılk defa duydum bak takip edeyim onu da sarı koltuklu köşeye baayıldımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) Hesaba bakmalısın çok güzel paylaşımlar yapıyor bayılıyorum :)

      Sil